خاطره ها

خاطره ها

این جانب پدرخونده بزرگ (پسر علم حقوق) به هر شخصی که بصورت محسوس و نامحسوس وبلاگمو میخونه صد آفرین و خوش آمد میگم!!

آخرین نظرات

۹۴/۰۸/۱۹
god father

نظرات  (۵)

+ماتو اصفهان خیلی پل داریم :))))
+کتابه راجع به پشتکاره خو گرفتم بخونم دیگ قرار نباید باشه بپرسه 
نمیدونی با چه بدبختر تو تاریکیا تایپ کردم برات ://


+تجربی نیستم که ریاضی ام :))
یکی از دلایل بزرگشم اینه که مفهومیه یعنی خیلی نمیخواد درس بخونی ! 
البته فک نکنم برا دانشگاه اینطور باشه !! ://
پاسخ:
بح بح اصفهون 😊 
آره اونجا پل زیاده اومدم! 
دوستم دعوتم کرده صفه!  نمیدونم کجای اصفهونه اما میگه باحاله!
آها یادم رفت ریاضی تشریف دارید 😂 
من دوستام که برق میخونن کتاباشون رو باید ببینی! البته بستگی به 
علاقه داره...
 

در این سرای بی کسی کسی به در نمی زند

به دشت پر ملال ما پرنده پر نمی زند


چه ربطی داشت :)

پاسخ:
چرا خیلی هم ربط داشت و تا آخر معنی و مفهومشو رفتم!

منم همینطوری این؛ 
دوست نزدیک تر از من به من است 
وین عجب که من از وی دورم

چه کنم با که توان گفت که او
در کنار من و من مهجورم! 
اینقد دختر دختر نکن دیگه اه :///
دهنمو سرویس کردی :|
+یه کتاب از خانوم حکیمی گرفتم قراره تا ده روز دیگه بخونم ازم میپرسه !!
320 صفحه :((

+این پله تو فرانسه س :))
خیلی باحاله ...
تو now you see me هست یه دختره فرانسوی اون میگه دربارش:))
پاسخ:
دور از جون!
صب کن بیای دانشگاه ایشالا کتابای رشته تجربی رو ببینی 
بعد میگی صد رحمت به خانوم حکیمی:))
اوهوم بش میگن پل هنر!
ما هم تو مهران یه پل داریم! البته قفل و اینا نمیزنن بهش فقط 
مسافر ازش رد میشه :))
عاشقانه خوبه ترسناکم بد نیست ولی از تاریخی خوشم نمیاد !!!!
divergent و اینا کهگفتم علمی تخیلی ـــه ولی هرکی دیده دوست داشته :))
تو ببین نظرت راجع ب علمی تخیلی عوض میشه :))
پاسخ:
البته من محدود به اینا نیست ژانرام در کل همه جور ژانری میبینم! 
الان که وقت ندارم ببینم!  امتحان و اینا دارم!
من هری پاتر که تخیلیه رو اصلاً دوس ندارم! ولی تخیلی هم خوبه! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">